28 Mart 2010 Pazar

KADIKÖY SALI(CUMA)PAZARINDAN GEÇTİM:)



Bu hafta hızlı başladı ve bitti.
çarşamba günü ablamın sürpriziyle evim şenlendi.
biz bir araya gelirizde evde oturmak olur mu:)
kadıköy salı pazarının müdavimleri bilirler cuma günü de kumaş ağırlıklı olurmuş pazar.
ben de yeni öğrendim..
zaten bu pazara henüz ikinci gidişim.
geçen defa salı günü gitmiş ve daha çok memnun kalmıştım..ama cuma gününü de görmüş oldum bu sayede.
eski avrupa yakalı olarak yeni keşifler yapıyor ve anadolu yakasına alışmaya çalışıyorum.



kumaşçıları incikledik cincikledik..:)
hazır dikilmiş gelinlik bile gördüm tezgahlarda o kadar yani:)
mutfak masana runner yapmak istiyordum kumaş aradım ama zevkime göre birşey rastgelmedi.



ilerki postlarımda yayınlayacak olduğum peçete halkası projem için kurdela aldım.
bakalım nasıl olacaklar..
ıvır zıvır birsürü tezgah vardı.
düğmeler broşlar sudan ucuz kumaşlar..
inş daha ayrıntılı giderim tekrar.
bu defalık tanışma ziyareti oldu :)



bu rengi essas da siyah olup resimde garip çıkan elbiseyi aldım kendime..
her yanının kapalı olması hoşuma gidiyor.
başka bir rengi vardı bunu da stokladım :)

bir de bu kemeri aldık ablamla ..
hemde 1 tl ye :)



cumarteside pendik cumartesi pazarına indik ablamla..
orayıda gezdik güzzelceeeeeee :)
bu penyeyide cumartesi pazarından aldım..
her rengi vardı siyahını seçtim herzaman ki gibi:)
yakası çok hoşuma gitti..




çok mu pazar seviyoruz ne :)

6 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

ayy bnde çok seviorum oraı.. okulumun orda olmasınından sebep sürekli gidiodum ama nerdeyse 1 senedir gtmedim.. herşey oluo ne arasan bluosun:) özledim sanada özendim sanırım:))

annem dikti ben giydim dedi ki...

oohh ne iyi olmuş...bigün de beraber gezelim,olur mu?

başıyazmalıkız dedi ki...

kbr-bhdr evet herşey elinin altında birde bayan ruhu işte pazarsız yapamıyoruz..
ben çok seviyorum semt pazarlarını gezmeyi..

annem dikti ben giydim olmaz mı :)hem de ne güzel olur..

komançi dedi ki...

çarşamba günleri de kadıköy göztepe parkında organik pazar var. sağlıklı yaşam düşkünleri için. tavsiye ederim :)

esra dedi ki...

güle güle giy tatlım
kumas pazarının oldugu yeri
bakırköy pazarına benzettım birazcıkkk

Adsız dedi ki...

Bnm kadar seven olmaz sanırım :)
her salı sabahı uyandığımda bugün salı diye seviniyorumm :)
annem ve kayınvalidem yakın oturuyo bu yüzden çok fırsatım oluyo gitmek için daha öncede orda oturuyoduk zaten alışkınım yani :)
öyleki tezgah numaralarını bile ezberledim artık :D
postun içinde tşkler salı pazarına gitmiş gelmiş gibi oldummm :)
elbise ve kemerin çook hoş bayıldım güle güle kullan.
ama onckumaş içinde runnerlık kumaş bulamamana şaşırdımm çok gezmemişsin demekki ..
Yada sabah erken saatte deilde daha geç bi vakte kaldıysanız kumaşta kalmamıştır sanırım..