7 Eylül 2012 Cuma

"Hayata ne renk bakıyoruz?"

Acaba kendimizi mutlu etmek adına aldığımız bu ufacık şeylerin renkleri hayata nasıl bakmak istediğimizle mi alakalı?
Günlerimiz böyle çiçek gibi,kaygılarımız,korkularımız,üzüldüklerimiz hep böyle rengarenk olsun diye mi seçimlerimiz?
Kimbilir belkide.
Benim bahanem ufak mutluluklar.Bunu başarıyor musun derseniz okula gidecekmiş gibi hevesle aldığım şu kalemler bile işe yarıyor:)
Süngerlerle bulaşık yıkamanın zevki pahabiçilemez:)
Hele bardaklarla bişeyler içmenin tadı apayrı:)

5 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

BENİMDE ALDIĞIM HERŞEY RENGARENKTİR..
RENKLİ ŞEYLERİ ÇOK SEVİYORUM...AMA EN ÇOK DA PEMBEYİ...
PEMBE AYRI BİR MUTLULUK VERİYOR BANA :))

SEVGİLER CANIM...

Unknown dedi ki...

rengarenk mutluluklar. ben de severim farklı renkleri. mesela bulaşık süngerimi hiç yeşil almam. toz bezlerimi de öyle. sanırım kendimizi mutlu hissetmemizi sağlıyor

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

renk güzeldir ..ben de çok seviyorum renkleri..

Unknown dedi ki...

canım gmaılıne maıl attım cevaplarsan sevınırım

MERVE dedi ki...

çizgi film karakterlerini büyüdükçe seviyorum ben de :) garip değil mi.