7 Eylül 2013 Cumartesi

"Ferace rahatlığı"

 
Aylar sonra merhaba:)
Çocuklu bir blog sahibesi olarak buralara pek zaman bulamıyorum ve sosyal medyada çocukla hala hızlı paylaşımlarda bulunabilen arkadaşlarımı gönülden tebrik ediyorum :)
Şu an oğlum ayağımda uyuyor ve ben bu fırsatı değerlendireyim dedim.
Geçen sene almıştım feracemi dolabın bir köşesinde bir yıl boyunca bekledi giyilmeyi:)
Çocukla hızlı yaşamak gerektiğini anlayan ben üzerinde rötuşlar yaparak ferace rahatlığını yaşamaya başladım.
Herşeyde illa bir şıkırtı olacak ya süslemeler bendenize ait..

12 yorum:

seval dedi ki...

Yakışmış güzel olmuş:) bende genelde kızımı ayağımda salladığım sırada taslakları oluşturup sonra yayınlıyorum.çocukla böyle oluyor.banada beklerim :)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

hoşgeldiiiinnnn...

güzel şeyler dükkanı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Cok yakismis feraceniz size birkac mail attim ama almadiniz galiba

başıyazmalıkız dedi ki...

kusura bakma canım mailine cevap verdim

tesetturisland dedi ki...

Birde Bunlara Bakın
Elbiseden abiyeye, eşarptan şala herrşey burada

www.tesetturisland.com

birmavimbirpembem dedi ki...

MERHABA BLOGUNA UYE OLDUM . GÜZEL GELDİ BANA BLOGUN. YAŞAMLIK. BİZEDE BEKLERİM BYE

MERVE dedi ki...

herkes bunu söylüyor, ben de yeni kapandım ama feraca çook sonralardan tercih edeceğim bir kıyafet olacak :) alışmak zor..

Mommyslifetime dedi ki...

Oldukça başarılı bir kıyafet olmus
mommyslifetime.blogspot.com

tesettüriçe dedi ki...

kızım doğduktan sonra ben de tam 6 ay civarı internetle ilgilenememiştim :)) bi an kendimi hatırladım :)) misi kokla benim için ;)

Unknown dedi ki...

bu arada ben çilekli süt üstteki yani blog'um sahalara geri dönersen beklerim taze anne :))

Rumeysa dedi ki...

Yeni keşfettim sitenizi :) Daha çokk yazın bence! :) Ve ferace gerçekten can!