15 Nisan 2010 Perşembe

Deli kızın çenesi beni Mimdirmiş :)

İsminiz
f.u :)

Yaşınız
28

Mesleğiniz
muhasebeciydim.evlendikten sonra evimin hanımıyım :)

Boyunuz
1.55

Kilonuz
47

Ayak Numaranız
35:)

Saç Renginiz
kahve


Göz Renginiz
kahve

En Beğendiğiniz Huyunuz
soğukkanlıyım

Hiç Sevmediğiniz Huyunuz
sevmediğim huyum hazır cevap olamamam..


En Beğendiğiniz Yeriniz
gözlerimi seviyorum en çok


En Beğenmediğiniz Yeriniz
boyum eccük uzun olabilirdi :))

Çantanızda Mutlaka Ne Olmalı
cüzdanım,ıslak mendilim ve makyaj çantam :)


Çantanızda Asla Bulunmaz
sigara..çakmak eşim için ara sıra taşıyorum :)


Arabanızın Markası
henüz vınvınımız yok :)


Hayalinizdeki Araba
Hyundai Getz'i çok seviyorum

En Sevdiğiniz Yemek
tavuk kanat :)

Hiç Sevmediğiniz Yemek
tüm sebzeleri severim ..sadece bürüksel lahanasına kanım ısınmadı :)


En Sevdiğiniz Hayvan
at ve balık

En Korktuğunuz Hayvan
örümcekten korkarım ve bilimum sürüngenlerden

Kullandığınız Parfüm
dolce gabbana light blue


Kullandığınız Cilt Bakım Ürünleri
garnıer

Hergün Mutlaka Yaparsınız
pc açarım :)

Hergün Yapmayı İhmal Edersiniz
öğle yemeği

Karanlıktan Korkarmısınız
hayır korkmam

Korkutmayı Severmisiniz
hayır!!

Giyim Tarzınız
genelde etek giyerim..kokoş süslü şeyleri severim..gömlek severim..çanta ve ayakkabıda rugan vazgeçilmezim

Asla Giymeyeceğiniz
tayt tarzı dar paça kot

Cep Telefonunuzun Markası
samsung e250 ama şu an bozuk :(elime ne geçse kullanıyorum :)


Bilgisayarınızın Markası
lg


En Sevdiğiniz Oyuncu
en sevdiğim ve çok çok sevdiğim bi oyuncu yok..pınar altuğu izlemek hoşuma gidiyor ama..


Benzetildiğiniz Oyuncu
eşim benzerim yok :)kimselere benzetilmem:)

Film Çekmek İstediğiniz Ünlü
film çekmek isteseydim ünlüyüde bulurdum ama böle bi niyetim yok..belki bir ihtimal kenan imirzalıoğlu olabilir..:)o da çok isterse kıramazsam :)

Tuttuğunuz Takım
beşiktaş..(baba evimden kalma :)


Hangi Dalda Sporcu Olmak İsterdiniz
tenis


En Büyük Hayaliniz
büyük bir hayalim yok..Rabbimden sadece sağlık ve huzur diliyorum ..bunlar elimde oldukça her istediğimi gerçekleştireceğime inanıyorum


Gerçekleştirdiğiniz Hayaliniz
Eşimle bir yastığı paylaşmak önemliydi benim için..hamdolsun başardık..

Asla Yapmam Dediğiniz Çılgınlık
Fear Factor Extreme katılmak :)

Yaparım Dediğiniz Çılgınlık
yakarım romayıda yakarım ben :)

ben deeeeeeee

annemdiktibengiydim'i mimdiriyorum..

0 yorum: