14 Ağustos 2012 Salı

"Bugün ne yaptık?"

Sağlık ocağına ilk kaydımızı yaptırdık.

Yolumuzun düşmediği yerlere elbet birgün gideceğimize tekrar emin olduk:)

İlknur hemşireyi çok sevdik:)Aşılarımızı o yapsın istedik:)

Aşıdan kaçış yolumuzun olmadığı anladık, artık anneyiz(inş)güçlü olmalıyız diye kendimizi teskin ettik.

Çantamız için küçük not defteri ve hala çocuk kalan bir yanımıza şeker mi şeker bir kalem hediye ettik.

Veee bayram şekerlerimizi alıp şekerliğimizi bayrama hazırladık:)

Bir de en önemlisi bu mübarek gecede herkesin gönlündeki dualar kabul görenlerden olsun diye bolca dua ettik..

3 yorum:

BİLGENİN GEMİSİ dedi ki...

:) Güle güle kullanın.Bu ne tevafuk biraz önce bende kendime küçük bi not defteri almıştım :)))

başıyazmalıkız dedi ki...

sizde güle güle kullanın inş:)teşekkürler..

Adsız dedi ki...

Aşı olayı cidden sorun. Benim kızımdada o ağlar ben ağlarım:(((
Buarada blogunuzuda çok beğendim ve hemen izle kısmını tıkladım artık izlemekteyim:)))
Sizi de benimkine beklerim
komirra.blogspot.com