23 Ağustos 2012 Perşembe

"Mihri Kozmetik Bayram Hediyesi"

 
Mihri kozmetik den yola çıkan bu güzel bayram hediyesi dün elime ulaştı.
Bu cici paket için öncelikle teşekkür ediyorum..
 
 
Paketin içinden öncelikle bayram tatlımız çıktı :)
Ürünler hakkında sizlerede bilgi vermek isterim.
Mihri kozmetik ürünleri içeriğinde alkol,hayvan ve hayvansal katkı maddeleri ,petrokimyasallar ve paraben maddeler içermiyormuş..
Cildimiz için bundan daha çok ne isteriz ki ..


Benim hediyelerim koyu leke karştı krem,ayak kremi,el kremi ve vücut losyonu..
Bir de cici bir ayna hediyesi..
Ürünlerden birkaçını hemen denedim ve memnun kaldım.
Helal sertifikalı organik ürünler olması artı puan almasını fazlasıyla sağlıyor zaten.
Sizler de bu ürünlere ulaşmak isterseniz www.helalkozmetikler.com adresine tık tık yapabilirsiniz..
Bu güzel bayram hediyesi için MİHRİ kometiğe tekrar çok teşekkür ediyorum ..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu markayı ilk kez duydum.güle güle kullan canım ;)

KelebekGibi dedi ki...

BU markayi gecen bir yerde daha görmüstüm :) Acikcasi merak ediyorum helal ürünlerin bir farki oluyor mu kullanimda hissedilen... Ya da kalite olarak, bir hediye de bize gönderseler ama yurtdisindayiz diye kimse birsey göndermiyor :))

Güle güle kullan, sevgiler :)

nilerk dedi ki...

mihriyi daha önce de duymuştum bende çok merak ediyorum özellikle benim gibi sorunlu ve hassas ciltler için iyi ürünler bulmak çok önemli